Příspěvek od zahraničního zpravodaje: Petra Vaška

17.05.2012 15:03

Vážení příznivci florbalu a časů „ Za císaře pána“.

 

Rád bych Vám všem účastníkům moravanského soustředění poděkoval za účast, za  bezva chování, za  chuť a elán do všech tréninkových bloků.

Jsem hrozně rád, že jsem mohl jet s Vámi a to jednak v roli  „tatínka“,

/ neboť můj syn také hraje za tento hvězdný tým/ a jednak v roli šéfa gastrocentra.  Za první roli Vám všem florbalistům závidím Vaše trenéry. 24 let jsem učil tělocvik na ZŠ a hluboce se skláním  před uměním , nápady, trpělivostí, ochotou pomoci, kamarádstvím…..

Ondry, Tomáše, Petra, Mirečky, Ondry Š, Jakuba a nově i Míši Průška.  Nechápal jsem , že po tolika hodinách v hale kluci stále vymýšleli nové a nové tréninkové prvky a děti to stále bavilo.

Mnozí tělocvikáři by  mohli jet na takové soustředění  na povinný studijní pobyt. V druhé roli mě hrozně potěšilo, že Vám všem chutnalo, že si mnozí i dali přidat a já jsem Vám ve skromných podmínkách školní kuchyňky mohl poskytnout kvalitní cattering.

 

Ondra Vás láká na florbalový  tábor. Já jezdím na tábory již pár desítek let a dobrý tábor dělá vždy kolektiv dětí, parta vedoucích,

prostředí, strava  a pochopitelně počasí.

Váš kolektiv je super, trenéry máte také skvělé, za prostředí a stravu ručím svoji hlavou , Jediné, co neumím ovlivnit je počasí.

Proto, jestli nevíte  kam jet na konci srpna, tak Vám dáváme nabídku na náš tábor od 19. – 26. 8. 2012.

Držím Vám palce na nedělním turnaji a věřím, že každý tým z ALFY „bude na bedně“. Nejmenším  florbalistům přeji ať porazí malá Dráčata z Heřmaňáku a vrátí jim porážku.

 

Správce zeměkoule Petr Vaško

 

Pozn:  Ondro, propříště - zatím stále jen správce zeměkoule, do ředitele mám ještě hodně ale opravdu hodně daleko. Díky